Ain´t no sunshine...

Jag vill inte vara pessimist men snart ger jag FAAAAN upp! Varje dag samma jävla sak. Jag vaknar och känner mig helt okej. Hinner med och duscha och ev sminka mig innan det slår till. Det börjar smärta i magen och jag blir illamående utan dess like. Jag behöver lägga mig ner i fosterställning antingen i sängen eller på toaletten ifall jag behöver kräkas.
Pratade med husläkaren igår (vet inte för vilken gång i raden) och det ända hon babblar om är hur viktigt det är att äta regelbundet och en massa dravvel. Tro mig jag känner min egen kropp och det har ingenting med mina matvanor och göra!
Hur svårt är det att skicka mig på en gastroskopi?? Någonting är fel på min kropp och jag vill ha hjälp nu! Det är inte normalt att man ska få upp mat hela tiden, antingen kräks jag eller så får jag upp kräks i munnen hela tiden (ja jag vet det är inte mysigt att skriva), men så är det!
Självklart vet jag att detta är en reaktion på alla år då jag misshandlat min kropp men jag tror och VET att någonting inom mig inte är som det ska!
Jag klarar snart inte av att leva ett "normalt" liv längre, hur kul är det att hela tiden vara rädd för att man inte ska hinna hem till sin egen toalett te.x.?
Det påverkar allting, skolan, umgänget med mina vänner, kärleken, träningen... ja allt!

Nej, nu har jag gnällt färdigt för ett litet tag! Eftersom ingen verkar fatta hur jobbigt det här är så är det ingen idé att lägga för mkt energi på att försöka förklara heller.

Idag ska jag ialla fall försöka och ha lite kul! Efter praktiken så ska jag möta upp min fina Nathalie♥. Vi ska träna tillsammans idag. Afrodans står på schemat! Ska bli riktigt kul faktiskt.





- Härliga sommartider-
Nathalie, Nicole o jag.




Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår, eller jag vill förstå i allafall <3

2010-04-13 @ 16:47:28
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Okej:9 jag frukosten var god! mm

2010-04-13 @ 18:15:47
URL: http://lienes.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0