Det här med att gå upp tidigt...

Svider ungefär de första 5-10 minuterna men sen så släpper det och helt plötsligt känns det helt okej att vara vaken i ottan. Eftersom jag aldrig vet hur lång tid jag kommer behöva på morgonen så går jag alltid upp 2-3 timmar innan jag ska bege mig någonstans...
Många skulle säkert tycka att det är helt vansinnigt men jag tycker det är ganska så bra. Då hinner jag göra mig iordning i tid, dricka mitt heliga kaffe i lugn o ro, kika på tv och läsa lite bloggar utan att behöva stressa. Vissa dagar så tar ju allting mycket längre tid och saker o ting man inte planerat lyckas dyka upp. Jag hatar att stressa för om dagen börjar dåligt ja då går oftast hela dagen åt skogen.


Jag vet inte hur ni är på morgonen? Lyckas ni bli färdiga på en kvart eller vill ni också ha lite marginal?






Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej hej söta!



Här är det toppen, hoppas det är minst lika fint med dig!

Ja jag tänkte detsamma, det är ju allt gott tillsammans :D Men som du säger inget kan ju slå Ben &Jerrys. Vi har ju deras glassbar här i sthlm, brukar bli en hel del glass där :D



Vad har du hittat på för kul idag?

kramar!

2010-04-08 @ 21:20:03
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0