GLAD PÅSK på er...

Imorgon är det påskafton. En dag som var väldigt viktig när jag var liten!
Jag längtade alltid till eftermiddagen när det var dags att leta efter påskägget eller påskpåsen. Mamma o jag brukade alltid gömma den andres present och sen fick vi leta efter den med hjälp av olika ledtrådar. Det var alltid så mysigt och lika spännande varje år...hehe
Nu är inte påsken lika viktig för mig längre, jag ser det nästan som vilken dag som helst. Kanske lite tråkigt men så blir det jue när man blir äldre. Förhoppningsvis kommer den där mysiga känslan tillbaka när jag själv får barn och kan göra den dagen lika betydelsefull som mamma alltid gjorde för mig och min bror.
Men imorgon blir det ialla fall lite mys, då ska vi hem till mormor och morfar på påskmiddag. Äta lite gott och umgås.

Jag hoppas att ni alla får en riktigt riktigt mysig påsk!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0