K(C)ravning på Kräm...

Är så less på MAT! Vill inte äta mat! Det finns ingenting som smakar gott längre, jag skulle kunna skippa lagad mat totalt. Inte ens mina favvo rätter lockar mig längre. Tacos, neeej!, lasagne, slemmigt, pannkakor, nix pix! Ni förstår jag skulle kunna hålla på hur länge som helst!
Det enda jag vill ha just nu är yoghurt, kräm och gröt! Det passar mig perfa just nu. Men problemet är att det INTE finns någon kräm som duger åt mig.
Förut fanns det underbart goda krämer av märket "signum" (coop). Men neeej sen tog man bort dem. Jag var beroende av deras äppel/kanel kräm under en väldigt lång tid och när jag fick reda på att de skulle sluta säljas åkte mamma och jag bokstavligen runt hela Uppsala och köpte upp hela lagret av deras kräm.
Sista förpackningen njöt jag lääääänge av!

Har ni tips på någon god kräm? Helst ingen som är allt för slemmigt dock ;)







- Värt o testa? -


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0