Lata dagen...

Idag har det verkligen inte blivigt många knop gjorda här hemma. Trots att vi vaknade redan vid 08 tiden har det mest blivigt häng framför datorn och gluttandes på TV:n, eller ja tvättat har jag jue gjort men det räknas knappast...haha
Sen har pappa varit här och lagat min cykel också, så nu äntligen kan jag börja cykla ordendligt.
Men det är skönt att ha en lat dag ibland också, bara släppa alla "måsten" och kunna göra lite precis som man vill. Gårdagens påskmiddag började bra men slutade inte lika bra. Vi åt god mat och pratade och hade trevligt men som vanligt när jag äter får jag jätte ont i magen men igår vart det värre än på väldigt länge, så jag var tvungen att gå och lägga mig och vila ett tag för att det skulle släppa. Höll i sig hela kvällen men nu idag känns det lite bättre.

Nej, nu vankas ännu mera dumburk för mig...
Kvällens höjdpunkter blir gossip girl och Criminal minds. Längtar redan.



- Favvo numero 1 -




- Och så tvåan så klart -


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej vännen min!



Här är det toppen, sitter framför tvn och äter lite påskgodis. Har varit ivät på en shopping tur med lunchande med en vän idag, riktigt mysigt :)



Hoppas det är toppen med dig men jobbigt där med magen, att det aldrig ger sig! Vad har du hittat på idag?



Massa kramar på dig!

2010-04-04 @ 21:12:18
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0