Mitt egna lilla vårtecken...

Det händer varje vår, det slår helt enkelt inte fel. Så fort värmen kommer så blir jag super torr i halsen och det känns "dammigt" i den. Och min törst blir större också, jag blir en sån där "fanatiker" som springer runt med en vattenflaska överallt. Problemet är dock att jag aldrig dricker av det, så varje gång jag kommer hem är det bara att hälla ut det igen för att nästa dag fylla på den och så håller det på...
Men nu har jag hittat en ny (eller ny och ny) men ny för mig ialla fall favorit som faktiskt gör det lättare att dricka. Nämligen FUN LIGHT tropical. Sååå good, helst med några isbitar och lite hallon i!
Nåt mer läskande får man leta efter ;)






- Min nya bästis -


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0