Mysig eftermiddag o kväll tillsammans med mami...

Har precis sagt hejdå till mamma. Hon har hållit mig sällskap ikväll och vi har haft det riktigt mysigt :) Fikat och kollat på TV och pratat om allt o inget.
Det är så skönt att vi inte bor allt för långt ifrån varandra, min mamma är mitt stora stöd här i livet. Hon har alltid funnits där för mig oavsett vad det gällt, hon muntrar alltid upp mig när jag är ledsen och med henne finns det alltid någonting att skratta åt. Hon är inte bara världens bästa mamma, hon är som min bästa vän också. 
Tack för att du finns ♥






- Mamma o jag i London, juni 2009 -


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej! Jag mår bra, du också hoppas jag! På valborg ska jag åka forsränning ju ;) så det ska jag ägna valborg till. Men om du ska festa på kvällen eller göra nått annat kul så vill jag gärna umgås mes dig :D PUSS

2010-04-09 @ 09:13:28
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Malin

ÅHHH det skulle jag jättegärna vilja. Om jag får hänga på dvs :D Det är lungt, jag har också demens. Idag åkte jag t.ex in till skolan fast vi var lediga. Haha! <3 I LOVE YOu!

2010-04-09 @ 11:10:06
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej snygging. Ja jag sov som en prinsessa i natt :) Hoppas du också gjorde det. Idag ska jag bara ta det lungt, eller jag ska träna och och sräda och ev åka in till studentbokhandeln och leta efter en bok. Om jag orkar, haha! Men det ska bli superkul då, på valborg alltså! Jag längtar redan! Ta hand om dig finaste! Puss

2010-04-11 @ 09:58:43
URL: http://mullen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0