Please make it stop...

Så många tankar i mitt huvud, tankar om nu, om då, om framtiden. Allting snurrar och jag kan inte få det stanna. Så många måsten och krav, så många viljor och planer…
Ingenting blir som jag tänkt mig. Jag försöker o kämpa, men för varje steg jag tar fram så känns det som om jag tar två tillbaka.
Jag drömmer mig bort till en annan värld, där allting är bra, där det inte finns några bekymmer och sorger. Vem sa att livet skulle vara enkelt? Men vem bestämde att det skulle vara ett kaos utan ljus?

-Jag vill inte äta – men gör det ändå
-Jag vill inte svälta – men gör det ändå
-Jag vill inte gråta – men gör det ändå
-Jag VILL skratta – men jag fejkar det


Kommentarer
Postat av: Malin

<3

2010-04-20 @ 21:40:13
Postat av: Malin

Tack för dina värmande ord. Men ibland känns allt så himla hopplöst och jag blir så trött på mig själv som inte kan fixa den här jäkla tentan. Men jag får försöka fixa den nästa gång. Mår du bättre nu? PUSS <3

2010-04-21 @ 14:17:56
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej vännen!



Det låter inte som du mår så bra just nu, du ska veta att du är en toppentjej som alltid gör mig och andra glada! Önskar du fick vara så glad också!



Ikväll tar jag en myskväll med sambon när han väl är hemma! Men jag sitter gärna imorgon eller någon annan dag med vårt projekt! Kommer bli så bra!

Massa kramar

2010-04-23 @ 21:04:19
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0