Produktivt...

Good morning...
Hade planerat en lång o härlig sovmorgon idag, men så vart det icke :S
Klockan 06.45 ringer mobilas och när jag svarar är det en smått förvirrad herre som frågar ifall mopeden fortfarande finns kvar (?)
Vilken jävla moped??? Inser i mitt halvt sovande tillstånd att gubben måste ringt fel. Han har dock inte ens mage att be om ursäkt för sin förödande felringning. Någon som vet ifall det finns någon inställning på telefonen som gör att man inte kan ta emot samtal före 10 på helger? ;)

Efter det kunde jag inte somna om, så det var bara att gå upp och sätta på lite magiskt under (kaffe). Nu är jag i stort sett speedad på allt koffein jag fått i mig och är lite för rastlös. Tur att det snart är dags för tvättstuga så jag får någonting att sysselsätta mig med.
Tänker även vara "duktig" och göra en riktig vårstädning här hemma idag. Ska torka ur skåp och dammtorka hela lägenheten.
Alltid lika underbart när allting är rent och skinande och luktar rengöringsmedel och man slipper se de små gråa tussarna överallt!

Får jag någon tid över senare så ska jag sätta mig ner och fortsätta skriva på mitt lilla projekt. Har inte blivigt mkt av det på sista tiden men nu har jag lite nya inslag och känner att det kanke kan bli något nytt kapitel skrivet.

Nej, nu ska jag fortsätta se lite på nyhetsmorgon innan jag tar tag i dagen :)







- Jag vill också se så här sassy ut när jag går
igång med damvippan -


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0