Teknikens under...(?)

Min fina och underbara vapendragare sen 5 år har lämnat mig för en bättre plats. Jag pratar självklart om min Ipod (R.I.P). Det har varit tungt utan den, är man som jag beroende av musik så är det nästan panik bara att gå till affären utan ljud i öronen.
Så här om dagen köpte jag en mp3 spelare istället. (Kul med variation). Men jag är INTE nöjd. Visst den är mindre och snyggare men efter 3 låtar så hoppar den tillbaka till låt nummer 1 och spelar den hela tiden (?)
Vad fan är grejen med det liksom?
Så nu måste jag lyssna på "Womanizer" on repeat...
Nej, ibland undrar jag vart tekniken är på väg!!!







- GE MIG PRONTO -


Kommentarer
Postat av: Mia

För att vara petig; iPod ÄR en mp3-spelare. Vad trodde du att en iPod var?

2010-05-02 @ 20:53:44
Postat av: Leila

Haha jag VET vad en Ipod är!

Men jag vet av erfarenhet att folk inte alltid har så lätt att skilja på Ipod och Mp3!

Därför skrev jag mitt inlägg så där...

Gud vad folk gnäller...

2010-05-03 @ 20:53:53
URL: http://sweetybabydoll.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0