Upp i sadeln igen...

Nu får det vara nog!
1 vecka utan träning på grund av min operation men nu jävlar måste jag få börja träna igen! Har såå saknat att få svettas och känna mig tömd på ork och hur skönt det känns i musklerna efteråt. Är grymt glad över att gymmet faktiskt har öppet precis hela påskhelgen :) Då kan jag träna både imorgon, på lördag, söndag OCH måndag :D
Jaa.Jaaa.Jaaaaa!
Och det det bästa av allt är jag tänker cykla dit! Nu är det verkligen dags att tra fram min pålle ur förrådet för den här säsongen. Let´s just hope att det inte är punka eller något på den för då blir jag väldigt väldigt ledsen :(

Och nej. Detta är inget april skämt ;)






- Håll med om att dessa bilder får en att vilja
låta bli godispåsen -


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej fina och glad påsk!



Med mig är det bara fint, njuter av att få vara ledig 4 dagar nu :D

Hur är det med dig?



nu blir jag också sur på posten! Att de ska tappa bort saker så :( Men du fick rätt adress va?

Du behöver inte skicka fler av dina fina flaskor vännen! Behåll dem du, ville bara kolla vad som hänt :)



Hihi du kommer älska den kakan då kan jag lova! Jag gjorde den kakan till min gubbe en gång och nu vill han inte ha vanlig kladdkaka :P



Va mysigt! Jag ska nog göra detsamma, bara ta det lugnt och träffa vänner och familj. Spendera tid med dem som är en närmst som man aldrig hinner riktigt med annars :)



Ha en toppen helg vännen!

massa kramar

2010-04-02 @ 10:26:44
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Nath

Håller med dig ;) Fast man måste ju röra lite på sig efter man käkat godis så är det inte jätte farligt :P

2010-04-02 @ 19:40:24
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0