Vaniljkesella...

Denna underbara produkt har funnits väldigt länge på marknaden men det är ganska så nyligen som jag upptäckt den. Och nu är det nästan så att jag är "beroende" av den.
Den går att använda till så otroligt mycket och det bästa är att den inte alls är så fet så man behöver känna att man syndar när man äter den :)

Personligen så brukar jag ta en liten klick till pannkakorna istället för glass eller grädde. Men det finns så otroligt många andra användningsområden, bl.a.

- Som tårtfyllning och dekoration
- På morotskakan
- Till en god fruktsallad
- På våfflorna
- En klick till äppelkakan
- I en enkel dessert med krossade digestive kex och bär






- Oumbärlig i mitt kök just nu -


Kommentarer
Postat av: Anonym

Så lite så :D

2010-04-01 @ 18:05:50
URL: http://mases.blogg.se/
Postat av: lina

hehe okej ;)

väldigt gott med godis :-D

allt bra med dig? =)

2010-04-01 @ 18:44:59
URL: http://rlina.blogg.se/
Postat av: Nina

Kesella vanilj innehåller däremot 14% socker (18% kolhydrater). Och fett i sig är ingenting man blir fet av, så länge man håller igen med kolhydraterna.

2010-04-02 @ 20:12:10

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0