Weekend...

Återigen helg. SKÖNT!
Var uppe med tuppen idag, läkarbesök och en hel del annat att fixa. Sen åkte jag hem och kröp ner i en varm säng brevid pojken och somnade om! Var sjukt trött så jag sov faktiskt till 13.30.

Kvällen blir lugn, blir bänkad framför TV:n och läser nya cosmo samtidigt. Inga krav, inga måsten, bara vara =)



-BILDER FRÅN GÅRDAGEN-



 - Min frukost som jag intog på Waynés, kaffe
grov smörgås och hallon smoothie -



- Lunchen spenderades vid ån vid Gotlandsparken -



- Inte lång tid kvar nu innan ån kommer fyllas av
en massa galna farkoster -



- Trött någon? -


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej min fina vän!

Hur är det med dig? Hoppas allt är toppen!



Vilken härlig frukort du haft, det är bra att du unnar dig sådan vardagslyx som frukost på stan!

Kul att du fick pratikplats, vart blev det till slut? :)



Hoppas du har en toppenkväll!

massa kramar

2010-04-16 @ 22:18:16
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0