Dags att slå ihop sina bruna?...

Nu är jag sjukt trött på allt vad pluggande heter! Har suttit (läs legat) hela dagen o läst o läst med mindre korta pauser för toalettbesök, påfyllning att snask o kort promenix till affären, men förutom det har jag inte gjort möe alls. Kroppen känns sjukt stel och i mitt huvud snurrar en massa konstiga termer runt. Kommer säkerligen vakna i natt och skrika ut S.W.O.T metoden eller nåt :P
Om ni undrar vad jag plarrar om så har jag ännu en underbar tenta imorgon! Marknadsföring.
Är riktigt duktig över att jag klarade säljtentan, men den här känns inte alls lika bra. Hade knappt 2 dagar på mig att plugga till den.
Men jag får ialla fall åka bil till skolan imorgon så jag slipper gå upp allt för tidigt :) Goa Hiba låter mig nämligen åka med!
Gud, vad jag längtar tills jag själv kan brumma runt.

Nej, natti natt!!!




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0