Dunk dunk...vem där?

Gaaaah! Får snart frispel (när använde jag det uttrycket sist?). Har en väldigt stor o avgörande tenta imorgon som jag är totalt sönderstressad för men pluggandet går inte alls så som jag vill. Mitt huvud håller på att sprängas i tusen bitar och det känns som om jag skall spy vilken sekund som helst nu. Hittar ingen ultimat plats o plugga på heller, lägger jag mig i sängen kommer jag somna, soffan är alldeles för obekväm, köket alldeles för tråkigt och badkaret orkar jag inte ens tänka på.
Inte hjälper det särskilt mycket heller att det är en miljon byggarbetare här utanför som lever rövare. Fantastiskt.
Ibland är det bra motigt...


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0