Feeling Hot hot hot...

Ute är det grått och kallt men jag är stekhet just nu! Har inte kunnat sova ett dugg i natt, ena stunden var det iskallt och stumpor o tjocktröja åkte på för att i nästa stund svettas och slita av sig allting. Vet inte hur många gånger jag stirrade på mobilen o önskade att det var helg idag istället för jobbig måndag. Men nu sitter jag här ialla fall med en kopp kaffe, alldeles kallsvettig, en ömmande hals o rinnande näsa. Är det inte underbart att det alltid ska vara någonting fel på mig?
Egentligen kanske jag borde göra om det här till en sjuklingblogg? :P

Aja, men det är bara att bita ihop o fortsätta. Idag är det butiksarbete som står på schemat :) Kan bli kul eftersom det var grymt länge sen vi hade det och det är ett av de roligaste ämnena enligt mig :D
Sen blir det hem o lägga sig i badet o läsa lite snask :)
Det var egentligen meningen att jag skulle träna idag men jag tänker va lite snäll mot kroppen o istället ta en långpromenix ikväll.

MEN: Allt är inte helvete dock; har faktiskt 3 saker att vara sjukt glad och lycklig över! Världens bästa mamma, den mest underbara pojkvännen som finns, och min underbara ängel o bästa vän Malin.
Utan er skulle det helt enkelt inte funka ;)

PUSS





Kommentarer
Postat av: Malin

Du är en ängel och min bästa vän. Love you!

2010-08-30 @ 10:40:33
URL: http://mullen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0