Just nu...

Är jag hemma själv. Förkyld o gnällig. Trött. Uttråkad.
Finns ingenting att se på dumburken och filmerna på datorn är inge lockande. Får väl pyssla med en liten lista istället...

Klädsel
Vad har du på dig idag:
Ett par röda inneshorts, svart t-shirt och en grå hoodie.
Vad använder du just nu för skor: Kör på mina sneakers ett tag till innan det är dags att pälsa på fötterna igen.
Favoritfärg på kläder: Svart fungerar ALLTID! Men det är alltid kul o addera en färgklick ibland, rosa, vitt, grått, lila, rött... beror helt o hållet på :)

Senaste person som
Sov i din säng:
Det måste vara jag, eftersom jag legat o sovit typ hela eftermiddagen.
Du pratade med: Amanda.
Du delade en drink med: Pojken måste det nog varit.
Du gick på bio med: Sanna.
Du gick på stan med: Amanda.
Skällde på dig: Doktorn på sjukhuset.

Senaste
Låt du hörde:
Robyn- Dancing on my own.
Film du såg: New Moon. Vet inte hur många gånger jag sett den nu :) Men den är så bra!
Mat du åt: Plommon? Har inte ätit mat idag så det får väl räknas.
Kram: Sambon.
Puss: Också sambon.
Fest: Oj, den var klurig ;)
Känslan: "Jag vill ut o jogga men förkyldningen gör sig för påminnd"
Ilska: Idioten som alltid ställer ut sina soppåsar i trapphuset istället för att gå iväg med typ 1 meter. Det LUKTAR!!!
Resa: Till underbara LONDON med mami i somras.
Glädje: När jag fick tillbaka en gammal tenta o läste mitt omdöme :)
Dröm: Den är seriöst för sjuk o pervers att berätta om. Jag blev nästan rädd när jag vaknade, kan man drömma sånt?
Boken du läste: Marknadsföringsboken inför tentan.
Personen du träffade: Sambon.
Personen du pratade i telefon med: Mamma =)
Personen du fick sms av: Hiba.
Gången du åt en 7-eleven korv: Blää! Äter inte korv, är färsvegetarian, dvs äter endast köttfärs.
Gången du var utomhus: Nån timme sen när jag var på affären.
Gången du sov: Ett par timmar sen.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Oj, kanske 4 månader sen?.
Saken du köpte:
En tidning.

Om dig

Namn: Leila.
Ålder: 25.
Smeknamn: Laleh
Syskon: en storebror.
Sysselsättning: Pluggar.
Bra egenskaper: Rätt bra på att läsa människor faktiskt.
Dåliga egenskaper: Dåligt morgonhumör.
Linje/klass: FID5
Hårfärg: Ljusbrunt.
Ögonfärg: brun/gröna.
Skostorlek: 40-41, ibland funkar 39 också.

Kommentarer
Postat av: Malin

Man har väl alltid komplex över något, men försöker tänka bort det. Jag längtar också till helgen :) kul kul kul! PUSS

2010-09-01 @ 10:29:17
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej!



Jag saknar också våra pratstunder! :)

kram

2010-09-01 @ 18:22:51
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0