Vad är väl 10 timmar på akuten?...

Inte blivigt så där jätte mycket bloggande på sista tiden av rätt så förstårliga skäl. Den sista veckan så har jag varit jätte dåligt och sovit i snitt 10-12 timmar om dagen. Allting började med en migrän likande huvudvärk som vägrade ge mig sig, sen kom illamåendet, stelheten i kroppen och domningarna. Har inte klarat av lukter eller ljud & ljus alls. Sista dagarna har jag fått sitta ner i dushen och i stort sett levt på macka o juice. Men igår bar det av till husläkaren där jag i stort sett svimmade framför henne som jag skulle anmäla mig hos. Var så stel o hade sån värk att min läkare skickade mig till akuten.
Efter 10 timmars väntan kände o klämde läkaren på mig och gav mig en massa smärtlindring o kramplösande innan jag fick åka iväg o sova på avdelning.
Vet fortfarande inte varför jag mår så här. Har haft lite mindre värk idag men känner mig inte alls särskilt okej. Vill bara ligga ner o inte alls göra någonting.




- Ikväll tröstar jag mig själv med lite mys -

Kommentarer
Postat av: Malin

Babe <3 Jag finns här! För alltid! Krya på dig fina vän!

2010-08-24 @ 22:35:08
URL: http://mullen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0