Året 2010...




1.) Gjorde du något i år som du aldrig gjort tidigare?
Yes, jag blev sambo med min älskling =)

2.) Höll du några av dina nyårslöften?
Gav inge löften så jag hade inga att hålla heller :P

3.) Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja ett par stycken :) Senast ut var Hiba som fick en liten Elias på juldagen! En sån söt liten pojke som jag snart ska få träffa!

4.) Dog någon som stod dig nära?
Nej som tur är inte! Och så skall det vara det här året också om jag får bestämma.

5.) Vilka länder besökte du?
Blev såklart en tripp till undebara England o LONDON =)

6.) Är det du saknar år 2010 som du vill ha 2011?
Mera utgångar! Det här vart ingen partyår för min del :(

7.) Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
Finns många speciella datum men jag kan faktiskt inte välja ut något speciellt!

8.) Vad var din största framgång 2010?
Att jag kom in på den utbildning som jag sökte och att jag faktiskt tog EXAMEN!

9.) Största misstaget?
Kan inte komma på att jag gjorde något särskilt stort misstag det här året!

10.) Har du varit sjuk eller skadat dig?
Hm, jag fick värre problem med min mage vilket skapade ganska så många problem under året.

11.) Bästa köpet?
Lilla Whiskas =)

12.) Vad spenderade du mest pengar på?
Det som jag alltid spenderar pengar på; kläder, väskor, skor och smink ;)

13.) Gjorde någonting dig riktigt glad?
Alla nära och kära gjorde mitt år riktigt bra!

14.) Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Vet inte.

15.) Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Svår fråga, känns mer som en berg och dalbana, har nog varit både väldigt glad och väldigt ledsen...

16.) Vad önskar du att du gjort mer?
Spenderat tid me de jag tycker allra bäst om.

17.) Vad önskar du att du gjort mindre?
Haft ont?

18.) Hur tillbringade du julen?
Hemma hos mormor och morfar tillsammans med familjen. Där har vi det som mysigt =)

19.) Blev du kär i år?
Ja det vart jag faktiskt (Nej pojken är jag alltid kär i), men däremot i min lilla dunboll Whiskas som kom hem till oss i år.

20.) Favoritprogram på TV?
Vet inte om dessa program just har med det här året att göra, men jag började att följa Criminal Minds slaviskt =)
21.) Hatar du någon som du inte hatade i början av året?
Nej, däremot tycker jag väldigt synd om person! Att hon skulle sjunka så lågt och bete sig så illa som hon gjorde kunde jag inte tro. Men jag har insett att hon mår väldigt dåligt och att hon på grund av det tar ut all sin ilska och osäkerhet på andra människor. Men som tur är, är hon inte längre bland mina vänner.

22.) Bästa boken du läste i år?
Varför kunde det inte få stå tidning?

23.) Största musikaliska upptäckten?
Oj, insåg nog först nu vilka otroligt duktiga och talangfulla kvinnor Rhianna och Katy Perry verkligen är!

24.) Något du önskade dig och fick?
En plats på utbildningen

25.) Något du önskade dig men inte fick?
En större lägenhet och körkort =(

26.) Årets bästa film?
Twillight- eclipse helt klart!

27.) Vad gjorde du på din födelsedag?
Först på dagen jobbade jag på HouseHold och sen på kvällen blev jag firad här hemma av min älskling ♥

28.) Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Hm, ja en del kanske. Skulle väl kunnat engagerat mig mera i skolan och tagit tag i träningen på allvar, men jag ser det som så att saker och ting händer av en anledning.

29.) Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Min stil har nog inte förändrats särskilt mycket sen tidigare år skulle jag tro. Väldigt mycket H&M!

30.) Vad fick dig att må bra?
Min familj, pojkvän och fina vänner ♥

31.) Vilken kändis var du mest sugen på?
Tror inte jag är ensam om jag skulle säga Robert Pattionson va? ;)

32.) Vem saknade du?
Malin

33.) De bästa nya människorna du träffade?
Träffade otroligt många och underbara nya människor i min klass! En hel drös raringar med personligheter :)
Kommer sakna otroligt många av dem nu när vi splittrats!






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0