Då var det måndag igen...

Har haft en riktig toppenhelg :) Spenderade den ute i Storvreta tillsammans med mamma o pappa. Åt gott och såg på film o hade det väldigt mysigt! Händer alldeles för sällan men det kanske man kan ändra på?
Idag har jag haft tvättstugan, Det gick ju hur bra som helst... eller inte!! En maskin var trasig + att en galen kärring sprang och knackade på stup i kvarten och frågade om det möjligtvis var så att jag hade en maskin över? Tyvärr, eftersom en maskin är trasig så behöver jag använda den som finns, vilket betyder att det kommer ta extra lång tid.
Men kanske att du blir klar lite tidigare?
Att inte folk A) Kan boka en egen tvättid B) Vara normala.
Aja nu är allting upphängt och fixat ialla fall :) Ska snart värma lite kelda tomatsoppa och göra knäckebrödsmacka till kvällsmat, magen strejkar idag och jag har redan hunnit med att kräkas 2 gånger så någon riktig mat är jag inte sugen på.
Resten av kvällen ska spenderas i soffan tillsammans med skolböcker! Tenta imorgon. Wiiie säger jag bara. 

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0