Det blir nog ingen examen trots allt...

Det svider. Det gör ont och jag känner mig totalt värdelös just nu. En TENTA återstår från min examen. En utbildning med sjukt många sökande och jag kom in. Jag.
En utbildningen som jag njutit av, lärt mig så mycket av och verkligen varit min dröm. Men den 16:e december kommer jag vara en av de olyckligaste som finns. Jag kommer inte att få mitt examensbevis. Varför? Jo för att jag inte kan förstå ekonomi.
Hur mycket jag än läser och försöker, trots extra lektioner och en underbar pojkvän som hjälper till så går det inte in i huvudet.
Jag skulle bli en  bra försäljare, jag vet det! Men min dröm krossar på grund av någonting som jag inte kan rå för.
Hade det varit att jag inte hade pluggat och struntat i skolan skulle jag ta det och få stå mitt kast, men jag kämpar ju!
Jag verkligen kämpar!
Det känns så orättvist bara.


Kommentarer
Postat av: Martina

Det var ju inget roligt att höra! Vad är det du läst till? Fick en liten tår ögat för din skull!



Var så lite så med receptet, hoppas de blir bra till helgen. Allt är bra med mig, är ledig från plugget idag så myser och tar igen mig lite. Hur är det själv? Kram!

2010-12-09 @ 09:07:46
URL: http://martinasinspiration.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0