Förberedelser...

Så där ja! Nu håller det på att fixas för fullt för nyår här hemma. Har varit och handlat det sista, sallad och vitlöksbagutter och nu har jag precis knopat ihop pajdegen till västerbottenpajen, så den står och blir kall i kylen. Använde min nya matberedare som jag fick i julklapp och det gick hur bra som helst :) (bilder och recept kommer senare).
Nu ska jag bara ställa in lite dricka och skumpa i kylen och sen funderar jag på ett varmt bad och börja fixa mig lite.
Är inte helt nöjd med nyårsklänningen i år men det är som det är nu!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos, ja har blogg nu :D



2011-01-01 @ 04:26:36
URL: http://fearallah.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Ja våran kväll blev verkligen toppen, jättemysig! Den bästa nyårsaftonen på länge :) Hur var er nyprsafton?



Idag tar vi det bara lugn och tvättar lite. Vad hittar ni på? Hoppas ert år blir underbart!

kramar

2011-01-01 @ 16:00:25
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0