Kallt, kallt, jätte kallt!...

Jag fungerar inte när det är så här kallt! Det gör ont i precis varenda del i kroppen och jag har ingen ork att göra någonting. Bara att gå till affären tidigare idag tog på krafterna så jag knappt hade någon känsel kvar i händerna och fötterna när jag kom hem.
Funderar på om man kanske skall tappa upp ett skållhett bad och bara ligga där och tina upp i några timmar, köpte med mig några smaskiga tidningar som skall få roa mig under juldagarna så jag kanske kan inviga någon av dem redan nu?

Senare ikväll när jag förhoppningsvis blivigt piggare blir det bingolotto och mys =)





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Va mysigt att du ska se bingolottos uppesittarkväll! Det hör ju verkligen till :) Hoppas du känner dig piggare nu.

Vill passa på och önska dig en underbar julafton och en fin julhelg. Önskar dig massa fina julklappar med.

God jul vännen!

kramar

2010-12-23 @ 18:38:31
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: QUEEN

fina bilder .. va görs ?? God JuL =)

2010-12-23 @ 22:23:16
URL: http://feelia.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0