Mysfaktorn är hög...

Har precis landat här hemma efter en något skräckfylld busstur, vissa borde helt enkelt inte få ha körkort och vissa borde helt enkelt inte få cykla!!
Har haft en sån där otroligt mysig dag på stan tillsammans med mamma! Vi har fikat och strosat runt i en massa affärer och jag har fått så mycket fint! Jag värdesätter verkligen våra stunder tillsammans, vi ses inte lika ofta nu och därför blir dessa stunder så viktiga för mig. Tillsammans har vi otroligt kul, vi skrattar och roas av samma saker, vi gillar samma typ av saker och vi kan prata om allt. Det är lycka det!
Nu ska jag packa upp allting fint och gå ut med lite sopor tänkte jag, sen väntar ett varmt och skönt bad :)


P:S MISSA INTE VICTORIA´S SECRET FASHION SHOW
IKVÄLL KLOCKAN 20.00 på TV3 D:s
För det tänker verkligen inte JAG







Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Såg din kommentar hos Ana Gina. :) Bra skrivet! Du verkar vettig. Fler borde se till individen istället för att döma människor. Kram

2010-12-30 @ 15:44:42
URL: http://bimboboy.com/blogg
Postat av: Eleonore

ÅH jag kollade också på victoria Secret, de är så snygga alla tjejer och kläderna är ju helt otroliga :D Speciellt alla vingar!



Så lite så vännen, du har ju varit så duktig och kämpat på med utbildningen. Jobbet kommer snart ska du se, finns det inget på stället du hade din praktik på då? :)

För mig går det sådär med jobbsökandet. Söker när jag ser något som passar men ska ut på stan igen efter nyår. Har sökt jobb på en färja nu med, hoppas jag får det!

Det låter som en mysig nyår, tänka att ni varit förlovade ett år redan och många fler kommer det bli, snart kanske det blir giftermål med ;)

Vi kommer äta förrätt Skagen i avocadohalvor, till varmrätt pepparbiff med hasselbakspotatis och vitlökssmör och efterrätten glassbomb med varm chokladsås :)

kramar

2010-12-30 @ 21:27:56
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0