Paus i pluggandet...

Vad det är tråkigt att plugga! Jag har absolut ingen motivation just nu och det känns som om allting jag läser åker ut lika snabbt igen. Men jag skall inte ge mig. Ska se till att fortsätta i några timmar till. Göra mitt bästa helt enkelt. Men jag tänker belöna mig lite också!
Nu har jag gjort en kopp thé och lite senare skall jag ta en varmt och skönt bad =)
Och ikväll tänker jag äta en lussekatt som jag tvingade pojken att gå o köpa åt mig tidigare, är det advent så är det faktiskt!

Vad gör ni idag?

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Det är bra att du tog en paus! Det är du allt värd :) Och en lussekatt måste man ju faktiskt ha när det är advent, tur att du har en pojk som kan gå och köpa det till dig :)

Det går bra med möblerna, har fått ihop bordet och en avlastningsbänk till köket så allt är klart därinne nu :D

Hoppas du får en riktigt skön kväll nu! kram

2010-12-05 @ 19:29:15
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Laks

jag hatar också att plugga.. varje morgon sätter jag mig ner i två timmar för att läsa in Matte A.. det brukar vara ganska roligt men idag - NEJ. matte är roligt när man fattar men annars.. X)

2010-12-05 @ 19:41:52
URL: http://laks.webblogg.se/
Postat av: Eleonore

God morgon vännen!

Hoppas allt är bra med dig!

Ja det är toppen om man har en kille som kan springa ut och köpa godsaker till en. Eller iaf gå till köket och hämta lite om man är lat ibland ;)

Denna veckan har jag inte så mycket planer. Har en målare här som fixar tapeterna och målar, så skönt att få det gjort! Men till helgen blir det iaf julbord, julbak och fram med julsakerna och granen hihi :D Hur ser din vecka ut?

kramar!

2010-12-06 @ 09:04:48
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Laks

SV: tack så mkt :) jag går inte i skolan på heltid, utan jag har typ tagit sabbatsår (typ :P). Så ja har ju tid på morgonen, inte innan skolan liksomm X) J går upp typ 8-9 varje dag, jobbar tills klockan 11-12 å sen så åker jag till min naturkunskaps-lektion :) ganska skönt

2010-12-06 @ 09:53:15
URL: http://laks.webblogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0