En liten sommarlista att fylla i...



1. Ditt favoritställe på sommaren?
Egentligen så har jag inget direkt favvo ställe på sommaren :S
Men hänger gärna där det finns sol o vatten. Sen mår jag allra bäst då jag får vara med de jag tycker om o då spelar det ingen roll om det är på en strand, uteservering eller hemma hos nån.

2. Hur spenderar du helst den perfekta sommardagen?
Vaknar av att det är perfekt väder o solen skiner in genom fönstret. Går upp och dricker kaffe o äter frulle på balkongen medan jag läser en bra tidning. Sen spenderar jag dagen antingen på stan med glass o smoothies eller på en strand. På kvällen blir det god mat (gärna grillat), lite gott vin, och häng över lite kubb eller något annat utomhus spel.

3. Vad lägger du helst på grillen?
Tomater eller majskolvar :)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
Först o främst så ska jag o mamma åka till LONDON på måndag (kommer bli sååå underbart). Efter det ska jag försöka att verkligen koncentrera mig på mitt körkort (övningsköra massor o plugga teori). Någon roadtrip o kryssning är också inplanerad. Förutom det så ska jag umgås med nära&kära, hitta på en massa kul sommarskoj o bara njuuuuta av ledigheten.

5. Dina bästa sommarfärger?
Rosa, syrénlila, mintgrön o vitt!

6. Nämn några saker som du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
Finns ju hur mycket som helst! Spela kubb, äta en massa jordgubbar, nakenbada ;) (kanske inte direkt speciellt svenskt) men det hör sommaren till, köpa kulklass i massor, fira midsommar, grilla m.m.

7. Bästa sommarminnet från barndomen:
Finns många. Men minns speciellt alla fina avslutningar i typ låg o mellanstadiet, alla var så glada och man fick små diplom o sen gick man hem o åt glass eller tårta och efter det var det sommarlov :)

8. Havet, sjön eller poolen?
Går inte att välja. Jag badar gärna i alla 3 om det går.

9. Vad väljer du i glassbaren?
Kulglass (vanilla chocolat cookies, jordgubb och blåbär).

10. Vart går din drömsemester?
LONDON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0