Hemma...

Jaha då var man tillbaka i Sverige igen då! Ska jag vara ärlig så hade jag absolut inte haft någonting emot att vara kvar ett tag till. Det är verkligen någonting speciellt med LONDON. Varje gång jag är där känns allting så bra och harmoniskt. Det är ungefär som att livet leker. Inga bekymmer, ingen tid o passa och alla människor är så härliga och snälla.
Vi har verkligen haft det såååå underbart. Vi har shoppat o fikat och bara umgåtts. Man kan verkligen inte ha bättre resesällskap än mami ♥.
Jag ser redan fram emot nästa år när vi åker tillbaka! Det kommer bli underbart.

1000 TACK underbara mamma för att du gjorde den här redan så underbar! Du betyder såå mkt. Min fina.


- Nu ska vi snart iväg o fira lite midsommar.
Hoppas att ni får en fin dag allihopa.

.Bilder kommer senare ikväll eller imorgon.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0