Kan inte tiden gå lite snabbare nu?...

Gaaaaaah!
Tiden går förbannat sakta just nu! Middagen ligger i magen och pojken har åkt hem nu. Själv sitter jag här väldigt rastlös och bara längtar tills det är dags att gå och lägga sig så man snart får gå upp igen och komma iväg. Det värsta med att resa är all väntan. Speciellt på hemvägen då man är trött och bara längtar hem. Men just nu längtar jag bara tills att få checka in på vårat hotell och sen börja med allt skoj som väntar.
Men än dröjer det som sagt var några timmar. Funderar på om jag ska kika lite på fotboll eller om jag kanske ska gå ut och ta en skön liten kvällspromenad i det här vackra vädret.



Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0