Mysig dag...

Hemma igen och sjukt mätt efter att ha goffat toast och nacho chips i soffan framför sommarkysset.
Dagen i Sthlm vart riktigt mysig :) Sjuukt härligt väder och en massa folk o stoj runt omkring.
Började med att promenera ner till kungsan där det "Smaka på Stockholm" höll till, en massa olika matställen med mat från hela världen. Vi köpte västerbottenpaj och vårrullar. Gott men dock inte särskilt mättande vill jag lova. Efteråt blev det promenad till hötorget, dock var hötorgshallen stängd så vi köpte med oss lite jordgubbar och begav oss ner mot slottet. Satte oss vi vattnet och åt glass o kikade på alla maraton löpare som passerade. Efter det blev det en sväng till gamla stan och varsin bira innan vi började bege oss hem.
Som sagt. En otroligt mysig dag med min älskling! ♥



Bild tagen från slottet



Direkt efter kom en hel drös med duktiga löpare springandes här



Inte charmigaste bilden direkt (får skylla på solen)



Glass o jordgubbar :)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej vännen!



Vilken härlig dag du verkar haft i Sthlm, du får säga till nästa gång du är här så kan vi ta en fika! :)

Jag ska på Smaka på stockholm imorgon, som jag längtat efter det, har blivit en härlig tradition!

Hoppas allt är fint med dig!

massa kramar

2010-06-05 @ 21:58:57
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej!

Tack så mycket söta du! Det har verkligen blivit en fin dag att fira vår ettårsdag. Var underbart väder när vi var i Kungsan och idag har ju allt firande inför kungabröllopet dragit igång med så mycket folk och händelser.

Ja jag tycker absolut vi får styra upp en fika då! Jag kommer säkert förbi Uppsala något i sommar med, vill ju passa på nu när man fortfarande bor i sthlm :)

Vad hittar ni på denna dag?

en stor kram

2010-06-06 @ 16:22:03
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Va duktig du är! Jag skulle också behöva storstäda men det är så svårt att komma igång med det när det finns så mycket annat kul att göra :)



ÅH det låter jättemysigt, uppsala är så fint på sommaren! Speciellt runt ån. Vi får ta och planera in någon dag som passar oss båda :)

Ha det bäst!

kram!

2010-06-06 @ 21:19:21
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Gokväll söta du!



Med mig är det fint idag, börjar dock bli lite otålig inför semestern om 2-3 veckor, vill att det ska ske nu! :D När får du ledigt?

Men då bestämmer vi det så kan vi ju prata närmre om när vi kan ses för en fika eller jordgubbar längs ån. :)

Vad har du hittat på idag?

Kramar!

2010-06-07 @ 20:06:12
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0