Piss start på den här dagen...

Faan vad jag är på dåligt humör just nu!!
Vaknade redan klockan 06 av att det hamrades o hölls på som bara den här utanför. Kunde inte somna om så jag låg o gluttade på Tv istället.
Samma idiot (?) har snott alla ljus idag också! Börjar tro att det är någon som vill jävlas med mig!
Det värsta av allt är dock att jag måste byta SIM kort i telefonen och jag får inte upp locket! Har gnidit så in i helvete att jag fått sår på tummen men lock helvetet går inte att rubba!
Och jag som skulle ringa doktorn klockan 08 i morse. Nu får jag vänta ännu en dag på att få komma dit och det har jag inte tid eller ork med!!!!
Gaaah, funderar på att dra täcket över mig o sova bort hela den här dagen. Så jävla kul känns allting just nu.

Det ända som är bra är att det bara är 1 vecka kvar idag innan LONDON :D


Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0