All by my self...

Som rubriker avslöjar sitter jag här helt ensam just nu...
Kärleken åkte ganska så nyligen hem efter 2 riktigt mysiga dagar tillsammans. Saknar mitt hjärta redan! Det är alldeles för tomt och tyst här nu, dock 2 dagar med alldeles för mycket mat för min del!
Mkt länge sedan jag kände mig så här sjukt mätt o uppsvällt, men herre jävlar vad gott det har varit :) Är inte direkt bortskämd med att äta och laga mat här hemma så jag har mina små ljusglimtar att se fram emot! Nu blir det dock diet igen som gäller! Dagarna går, värmen är på G och London stundar! Vill jue gärna kunna komma hem med lite kläder (som inte är tält) därifrån.
Så vad gör jag ikväll då? Så dags att börja plugga inför engelska tentan på onsdag. Men att plugga på en fredagkväll? Ja kanske.
Har ialla fall laddat upp med lite mys. Men nu först väntar ett skönt bad med ett litet hemma spa för att komma igång. Jiiiha!!!






- Haha helt plötsligt inser jag att
det är sjuuuukt mkt kalorier i mitt mys.
Kanske blir det så att jag skippar fantan (som jag inte druckit på hur många månader
som helst) och nöjer mig med favvo vin ;) -


Kommentarer
Postat av: nath

det där vinet är faarligt gott =) Hoppa´s du haft en bra kväll.

2010-05-14 @ 22:57:27
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Linda

Åååå varm & kall det var längesedan! Får nog ta o köpa det snart!

Kika gärna in i min webshop http://www.beautyinsideout.se

2010-05-15 @ 11:50:57
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0