Back on track...

Nu var det ett bra tag sen jag uppdaterade här! Har inte direkt haft någonting att skriva. Senaste tiden har jag mest gått runt o mått riktigt pissigt, haft migrän liknande huvudvärk och kräka i några dagar och magen har strulat värre än någonsin *suck*.
Skolan tar stryk och det hatar jag! Men vad ska man göra när man inte ens kan resa sig upp ur sängen utan att huvudet dunkar sönder och gallan gör sig påmind i munnen hela tiden.
Men jag är så sjukt glad över att jag har så underbara människor runt omkring mig! Underbara mami och min älskling, vad skulle jag göra utan er? Så som ni funnits där för mig den sista tiden! Jag älskar er så!!!!





Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0