Doctor doctor...

Vad är det för fel egentligen? Ligger här i soffan helt däckad och vill bara krypa ur mitt eget skinn just nu! När huvudvärken precis börjar gå ner sig lite ja då är det dags för nästa helvete. Först började det med att det kliade som faan i öronen och när jag topsade mig (äckligt jag vet), så var topsen helt fyllda med blod! Jag blöder ur öronen... (och nej, det var inte som att det var ett litet sår) utan det verkligen blödde i mina öron! Som om inte det vore nog så har jag feber och fått en massa röda kliande utslag på kroppen...
Vill inte ligga här o svettas som en äcklig gris med tussar instoppade i öronen :S


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit gumman det låter inte alls bra! Du ska kolla upp det eller? Krya på dig i allafall. Jag saknar dig! Kram

2010-05-18 @ 14:08:28
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: Eleonore

Hej vännen!



Hur är det med dig? Låter inte alls bra med feber och allt. Hoppas läkarna kan få rätsida på dig så du får må bra snart!

Saknar att prata med dig!

Kramar

2010-05-19 @ 06:41:39
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0