Eftersom jag inte har något vettigt för mig...



Är du kär?
Ja det är jag! :)
Är du en sportfåne? Nja, älskar att träna o röra på mig men sportfåne...näää!
Är du likgiltig? Gud nej, det hoppas jag verkligen inte att jag är!
Är du röksugen? Nix pix.
Är du rik? Haha neeej.
Är du fattig? Nää.
Är du trött? Neeej, vaknade med en massa härlig energi idag :)
Är du shoppingsugen? Always.
Är du töntig? Är jag säkert!
Är du ressugen? Kan man vara annat än det? Fick jag välja skulle jag resa mestadels av tiden.
Är du skolsugen? Pass.
Är du irriterad? Nopes.
Är du festivalsugen? Nä. Är verkligen INGEN festival människa. Gillar inte när det är lerigt och äckligt runt omkring mig.
Är du alkholsugen? Hm, lite väl tidigt att känna sug efter sprit väl?
Är du saknad av nån? Det tror jag nog att jag är ;)
Smeknamn? Laleh.
Bästa åldern? Vet ej.
Bästa tidningen? Solo, Cosmo, Glamour =)
Hur sminkar du dig? Olika.
Höstens accessoar? En snygg väska.
När stal du senast något? Måste varit på lågstadiet när jag norpade lite anteckningsblock och pennor ur förrådet.
Hur många timmar sov du inatt? 7-8 kanske.
Vilken film såg du senast? Oj, vet inte när jag såg film senast faktiskt.
Vilken internetsida besökte du senast? http://www.ikea.se
Vad sa du senast till vem? Nej tack jag vill inte ha snabbare bredband (någon på comhem).
Vem fick du senast sms från och vad stod det? Från Marih, vad det stod är hemligt *s*
Vad gjorde du i förrgår? Oj, låg hemma och hade ont.
Hur många msn-kontaktetr har du? Runt 100 skulle jag tro.
Vilket land besökte du senast? England.
Hur många snälla känner du? En del.
Vad såg du senast på tv? NCIS.
Vad är det för märke på din dvd-spelare? Äger ingen DVD... vad har man annars datorn till?
Senaste köp? Äpplen och tuggummi.
Vad har du dåligt samvete för? Alldeles för privat.
Vad har du för skor? Just nu? Inga alls på mig.
Vilken musik har du lyssnat på idag? En massa kraffs på spotify.
Är du vegitarian? Halvt om halvt.
Har du sagt "jag älskar dig" till någon idag? Inte ännu, men det kommer nog :)
Vad heter dina kusiner? Men guuud! Jag har ju runt 40 stycken om mer så jag kommer inte ihåg alla namn.
Är du feminist? Nää.
Vad drack du senast? Isvatten.
Gillar du att laga mat? Ibland.
När sjöng du senast? Idag.
Håller du det städat? Yes, gillar inte damm, smuts o snusk.


Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej fina!

Vilken rolig lista, är så kul att läsa dessa och lära känna andra lite bättre!



Med mig är det sådär, har en riktig huvudvärk och är trött. Men jag sitter och frossar i choklad så jag har det ganska bra ändå ;)

Hur är det med dig då?



Hihi jag tänkte på dig när jag skrev inlägget, vet att du älskar nougat :D



massor av kramar :)

2010-05-04 @ 21:15:35
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0