Mysig helg lider mot sitt slut...

Ligger här med laptopen på kulmagen :P
Ska snart stänga av den och hoppa in i dushen (fryser nåt så förjäkligt) och sen sussa kudden, är sjukt trött! Imorgon är det måndag igen. Tiden går så sjukt snabbt nu.
Helgen har varit riktigt mysig :) Spenderade fredagen hos pojken min, vi gjorde smarrig paj och kikade på film =) I lördags hämtade vi upp mamma vid hennes jobb och sen begav vi oss till plantagen för att inhandla lite saker till min balkong. Blev en massa fint så nu fattas bara en duk och dynor så är det redo för ljumna kvällar med vin och frukt :)
Efter shoppingen åkte vi hem till storvreta för lite födelsedagsfika, dejt med pappa o mys med Tequila. Jag fick även passa på att köra min bil...haha
Kvällen avslutades med hämtpizza (besvikelse), var riktigt sugen på köttfärs på pizzan, men det var klumpar lika stora som köttbullar :S
Fy faaan va äckel päckligt...

Nej. Nu fryser jag för mkt för att babbla mer. PUSS o GODNATT.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0