Plastic Fantastic dreams...

Så här ligger det till!
Just nu hatar jag mig själv och min kropp mer än någonsin! Eller okej, jag mådde sjukt dåligt när jag var som fetast (är fet nu också), men inte lika sjukt tjock som jag för några år sedan! :S
Sanningen är ju den att det endast är JAG som kan göra något åt det, eller inte helt sant. Vissa saker kommer aldrig bli bättre hur smal jag än blir (vilken dröm). Så oavsett så kommer och SKA jag lägga mig under kniven om några år (kanske snabbare om jag får bestämma).
Jag kan redan nu se hur min nya kropp kommer se ut och det är magiskt att drömma om den! nästan bättre än att svulla choklad, vilket är strängt förbjudet då!
Det kommer ta sin tid att skulptera allting till perfektion, och det kommer vara sjuuuukt dyrt! Men förhoppningsvis så får jag hjälp med några av ingreppen ;)
Så vad är det då som jag ska förändra???? ny är ni nyfikna va ;)

1. Magen (fettsugning och åtstramning, ta bort äcklig hud som absolut inte ska finnas där)
2. Armar o lår (även här gäller fettsugning)
3. Rumpisen (strama åt)
4. Öronen (seriöst så kan inte jag ha utsläppt hår, mina öron står ut för mycket, de måste på något sätt tryckas in mot huvudet.
5. Boobisen (nix, ingen förstoring, gärna mindre! och sen ska de fastas till ordentligt också).
6. Näsan, tro mig! Jag har slutat med fotografier i profil, min krok är ENORM... :(

Det där är väl vad jag tänkt mig ungefär...
Sen finns det ju en massa att fixa som inte kräver operationer också. Som att fixa hårförlängning, permanent hårborttagning m.m.

Om ni bara visste hur sjukt mkt jag längtar =)


Kommentarer
Postat av: Malin

Leila jag hoppas verkligen att du skämtar! Du är så jävla snygg precis som du är och fet är du knappast. I sånna fall är jag också jävligt fet med tanke på att du är i princip lika smal som mig. Jag kan förstå att man kanske vill ta bort överflödig hud som blivit när man gått ner så mycket i vikt som du har gjort (sjukt bra gjort) men fettsugning behöver du väl knappast nu?! Ta hand om dig vännen och jag är på för en myskväll på din balkong. (Hoppas du inte tar illa upp för det här, men jag gillar dig som du är) PUSS

2010-05-12 @ 14:36:45
URL: http://mullen.blogg.se/
Postat av: nath

Oj va mkt du har på din lista du vill ändra. Hur gammal är du?

2010-05-14 @ 15:29:19
URL: http://onlynattan.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej Leila!

Av en slump kom jag in på din sida. Jag vill ge dig några råd. Det är inte säkert att du blir lyckligare om du lägger dig under kniven. Du märker då att det är så enkelt att föreändra saker att du direkt börjar hitta nya saker du vill förändra. Men den viktigaste frågan av allt, varför vill du förändra dig? Om du är nöjd på insidan kommer du också att vara nöjd på utsidan. Jobba på ditt eget självförtroende. Idealet är inte perfekt, utan du som enda exemplaret av individ.

Det bästa du kan göra är ett uppsöka en dietist och skaffa en personlig tränare. Börja träna. Får du rätta planen kommer du märka STOR skillnad efter bara 2 månader.

Som alternativ till fettsugning skulle jag råda dig till (nu hittar jag ingen bra sida) att leta efter något ställe som har en ultraschall. Typ laser som slår sönder fettcelerna, samtidigt som en stramar till huden. Helt utan smärta och operation. Man kan se skillnad direkt efter en behandling tex. midja -4 cm. Kanske vore det något. Kolla runt lite, youtube osv. Jag vet inte om det är inne i Sverige, men i Tyskland! Om du kan tyska kan du leta efter "fett weg mit ultraschall".

Jag hoppas att du kommer i balans med dig själv och din kropp.

Mvh

Malin

2010-05-16 @ 13:15:55
URL: http://malinvonwachenfeldt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0