101102...

Den här dagen har inte börjat någe vidare. Har inte kunnat sova särskilt många timmar i natt och framåt morgonkvisten började magen spöka. Nu är den stor som en ballong och illamåendet ska vi inte tala om. Önskar att jag kunde få krypa ner i sängen igen o vila men det går inte, så jag har knaprat en massa piller som tydligen ska ta ner svullnaden o illamåendet (?).
Jag är så sjukt trött på att må så här varje dag! Det förstör så mycket!! Börjar verkligen bli så att hela mitt liv kretsar kring att ha ont o må dåligt hela tiden, aldrig en dag utan att jag får känna mig helt pigg och okej. Allting tar stryk, jag orkar inte vara glad och hitta på saker längre, vill bara få vara ifred och ta det lungt. Det känns som om jag sårar människor men jag gör det inte med flit.

Nej, på med ytterkläderna o mitt pokerface o bege sig mot praktiken! Kanske att det blir lite bättre där för jag trivs så sjukt bra! En bättre arbetsplats får man verkligen leta efter! =)

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Du är så stark och fin Leila som går till praktiken och gör ett bra jobb trots att du inte mår bra! Hoppas de kommer på vad som spökar någon gång :)



Åh tack vännen vad glad jag blir för dina ord, men blev inget jobb idag. Men har massa ställen kvar att söka på!

kramar

2010-11-02 @ 13:42:09
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0