Dag 4 - i min handväska...

Det har blivigt lite tråkigt i bloggen på sista tiden, har haft sjukt mycket o göra och ändå lite att blogga om så därför ser det rätt knapert ut. Men nu är jag tillbaka ialla fall!

Så vad gömmer sig i min handväska? Ska jag vara ärlig så hade jag inte gått igenom den på sjukt länge och varje dag dyker det ner nya saker som aldrig kommer upp. Men så här såg det ialla fall ut idag

Plånbok
Mobil
Nycklar
Headset
6 läppglans (?)
3 läppstift
Parfym
Näsdukar
Spegel
Nagelfil
Snoddar
Hårnålar
Plåster
Extra par fingervantar
Handkräm
Lypsyl
Skolböcker
Pennor
Pärm
Glasögon
Tuggummi
Halstabletter
Godispapper (oops)
3 halvt ihjäl mosade clementiner
Thé påsar
Sötningsmedel
Huvudvärkstabletter
Magtabletter
Kamera


Hur får man plats med allting egentligen? Kanske just därför som jag aldrig hittar det jag söker och slita ut allting innan jag hittar saker o ting. Nej, bättre ordning och reda måste jag verkligen införa nu!


Imorn är det tenta i marknadsföring som gäller. Har pluggat några timmar ikväll eftersom jag somnade när jag kom hem från skolan på eftermiddagen, sov ingenting igår natt och har har/haft huvudvärk precis hela dagen. Hoppas att jag kan sova några sköna timmar inatt ialla fall! Får skjuts till skolan imorn :)





- Med denna birkin black diamond skulle jag LOVA att hålla ordning jämt -

Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej!



Haha jag undrade jut hur du höll ordning på allt, är ju ändå mycket på liten yta! Men jag har minst lika mycket nögvändigt och mindre nödvändigt i min väska. Tur att den är stor :D



Va kul att du gillar allt juligt i bloggen. Är ju joltokig så måste få dela med mig av allt gott och fint :D



Det går bra med jobbsökandet, fick extrajobb igår så ska dit och prova på det och se vad jag tycker. Är ett eventjobb där jag får dela ut flyers och liknande. Inget drömjobb men något att börja med här tills det kommer något bättre :) Hur går det för dig, snart slut på skolan väl?

kramar

2010-11-24 @ 11:24:08
URL: http://fikamed.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0