Lumene Raspberry body lotion...

Jag är ett stort fan av body lotions och body butters! Jag försöker testa så många som möjligt för att hitta den som verkligen är perfekt och passar mig.
Mitt senaste test är en från Lumene med doft av hallon (Hallon är en favorit). Men dessvärre blev jag fruktansvärt besviken på denna! Den håller inte måttet någonstans.
Till att börja med luktar den inte hallon, utan någon konstig doft som är svår att identifiera, och när den väl hamnat på kroppen blir det en annan skum doft.
Sen är den otroligt dålig på att torka in, man får gnugga och smeta ett bra tag innan den sjunker in i huden och t.o.m då är den helt kladdig.
Nej detta är en besvikelse som jag inte rekommenderar alls!





- Do not try -

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0