Personal celebrity shopper...

Igår hände något väldigt annorlunda på jobbet. Jag stod o höll på att packa upp varor när det kliver in en man i butiken, jag tycker att det är något speciellt med honom men tänker inte så mycket på det först. Sen när han kommer fram till mig och frågar om priset på några saker inser jag VEM han är!
En kändis.
Fortsätter med mina sysslor o denne celebrity fortsätter att gå runt o kika. Senare får jag även agera personal shopper när han behöver hjälp med att införskaffa födelsedagspresenter åt sin dotter. Han blir riktigt glad när jag lyckas plocka fram en hel del godsaker :) Han tackar jätte mycket o säger att hit tänker han komma tillbaka för här jobbar så trevlig personal (me like).

Så vem är då denne kändis? Han är skådis som medverkat i en hel del stora filmer o serier, är regissör och konstnär. Mer än så avslöjar jag inte =)







Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0