Cherry on top award...

Blir alltid lika glad när jag får en fin award!! Och denna fick jag av underbara o fina Eleonore. En toppen tjej med en riktigt bra blogg. (Gå in o kika).




Tanken med den här awarden är att man skall berätta 3 saker som ligger en varmt om hjärtat, samt visa en favorit bild.

♥ Världens bästa mamma
♥ Min finaste sambo
♥ Underbaraste vännen Malin

Sen ska man ge den vidare till 5 andra bloggare


Malin, Madde, Sara , PinkyPiercing och Mady





- Jag o underbara mamma i London-

Kommentarer
Postat av: sara

Men gud va gullig du är =)tack så mkt!

2010-10-01 @ 20:23:50
URL: http://lillsaraan.blogg.se/
Postat av: Eleonore

God morgon vännen!

Ni är så fina du och din mamma, man ser verkligen hur bra relation ni har. När bär det av till london nästa gång?

Tycker du verkligen var värd den awarden, du har ju det lilla extra :D

Tänkte fråga vad du gör imorgon, lite nära inpå men vill du ta en fika redan då? Förstår om du redan har något planerat :)



Va kul att du vill gästblogga, jag lottar fram och så får du veta imorgon om det blir du :D

Massa kramar

2010-10-02 @ 09:46:21
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Malin

Hej vännen! Tack för din award, jag har inte "svarat" på den i min blogg än men det kommer senare idag. Jag har i allafall inte glömt bort det :) hoppas du mår bra! Puss och kram <3

2010-10-04 @ 11:51:04
URL: http://mullen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0