Helt slut...

Har precis börjat vakna till liv efter en riktigt jobbig migrän attack i förmiddags. Ligger i soffan o dricker blåbärssoppa o hoppas att efterdyningarna snart ska släppa.
Dagen började ialla fall rätt bra, var hos läkaren tidigt imorse angående magen. Träffade en jätte trevlig doktor som verkligen lyssnade o kände o klämde. Fick även lämna 11 (!) rör med blogg, så jag lyckades med att få en färg av varje på rören :D
Ska även lämna 10 olika avföringsprov (jag vet att det låter äckligt), men det är för att dom ska kunna utesluta en del inflammationer o sjukdomar i tarmen.
När jag var färdig hos läkaren så kände jag hur det började flimmra framför ögonen och hur jag blev illamående. Sen var det kört...
Kräkningar o helvete i några timmar. Lyckades med att ta zomig som jag tror hjälpte ganska så bra. Men jag känner mig fortfarande helt väck och svag.
Hoppas att kvällen blir hyfsat lugn nu!!!





Kommentarer
Postat av: Eleonore

Hej vännen!

Hur är det med dig egentligen? Låter inge bra med din mage och sen migränen! Hoppas de kan komma på vad det är så du får medicin för det snart.

Själv mår jag bra! Ska strax iväg och umgås med kära mamma, man får passa på när man har möjlighet!

Åh vad vi går om varandra hela tiden. Tyvärr kan jag inte denna veckan. Har redan planerat annat. Vi får lösa detta, skulle ju vara så kul att ses!

kramar

2010-10-05 @ 15:00:24
URL: http://fikamed.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Vilken otroligt fin header du har! Älskar att bilden i bakgrunden är dov och att bilden på den vackra rosa blomman är så tydligt. Det blir kontrast, men på ett behagligt sätt. :)



Usch, jobbigt med migrän. Jag har turen att inte lida av det. Mycket glad för det.



Hoppas att kvällen blev bra och att du mår bättre idag.

Kram

2010-10-05 @ 15:37:03
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0