Idag om 2 månader...

Är det julafton.
Snacka om att tiden går sjukt fort just nu! Jag hinner så inte med allting som ska hinnas med :S
Det är födelsedagar (min + andras) som skall planeras o firas, LIA, en drös med skolarbeten o stora tentor som ska klaras av, jobbsökanden, fika dejter m.m.
Hur ska jag hinna med? Det spelar ingen roll hur jag planerar o strukturerar... det går bara inte!
Men nu tillbaka till julen. Är det bara jag som inte börjat tänka så långt ännu? Det känns som om folk redan börjar bli smått hysteriska, diskuterar årets julklapp på bussen, jultidningar o magasin har kommit ut, och pynt har redan kommit ut i butikerna.
Egentligen tycker jag väldigt mycket om julen, men inte så här tidigt! Det känns verkligen som om allt det mysiga försvinner om man börjar dona för tidigt :(
Och föresten hur ska man kunna få julkänslor när det ösregnar ute??






Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0