Våga lita på din magkänsla...

Just nu är vi ute på LIA (Lärande i arbete) och det är den absolut bästa delen av utbildningen tycker jag. Man får chansen att använda allt det man fått lära sig under utbildningens gång och göra en massa roliga praktiska saker.
Jag är på världens bästa ställe just nu! En otroligt mysig inrednings butik med en massa härliga saker :) Personalen är så klockren och jag känner mig verkligen som en i teamet. Men det var nära att det inte alls blev så. Jag började nämligen på ett annat ställe från början, redan första dagen så kände jag att det här kommer aldrig fungera. Jag kände mig inte välkommen, fick inga stimulerande arbetsuppgifter och ville inte gå dit på mornarna. Jag funderade på hur jag skulle göra, var det mig det var fel på? Skulle jag bita ihop o kämpa eller byta? Tänk om jag inte hittade något annat ställe att  vara på.
Men jag följde min känsla och slutade där! Det kommer jag aldrig ångra. Har insett att man faktiskt ska lyssna på den inre magkänslan, den talar aldrig osanning.




Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0