Mot vallentuna och lite sladdande...

Yes, idag var det då dags! Halkbanan stundar och jag känner mig riktigt taggad, okej lite nervös är jag väl också om jag ska vara ärlig. Vill ju helst inte hamna brevid någon som påminner om "gurkan". 11.30 lämnar jag Uppsala och är tillbaka kring 18.30 tiden igen. Har precis duschat och fixat mig lite, smörgåsarna ligger färdiga i kylen och lite frukt och dricka ska inhandlas och sen är jag redo att möta dagen.
Hoppas på en riktigt kul och lärorik dag!
Nu kör vi!!

//Leila

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack stumpan, desamma :-) Nu stundar tre leeeeeediga dagar, såååååå skönt!!!!! Glad påsk <3

2011-04-21 @ 22:41:47
URL: http://msrobinsson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0