Snart kommer ett litet fyllo hem...

Lilla dunbollen är hos veterinären just nu, han ska kastreras. Hoppas att det går bra och att är hyffsat pigg när han vaknar. Kommer så väl ihåg när Tequila gjorde det, han vinglade jätte mycket, kräktes och hade sig. De stackars små liven.
Whiskas ska även få med sin en strut hem, han har haft ett sår på näsan som aldrig riktigt vill läka, det börjar bildas en skorpa men sen lyckas han få upp det igen, då veterinären tyckte att vi ska vänta 4 dagar så han får återhämta sig från kastreringen och sedan sätta på honom en strut. Kommer bli väldigt intressant att se, han kommer nog krascha in i precis allting :P

Annars då? Förutom mitt jädra illamående så är det rätt okej, jag förstår inte att jag allltid ska börja må illa och känna mig konstig så fort det börjar bli varmt ute? Det är precis som att min kropp inte tål när det blir härligt väder, har försökt dricka ordentligt men det verkar inte hjälpa. Får ta upp det med husläkaren när jag skall dit om någon vecka.

Nej, nu funderar jag på att gå ut på balkongen med en tidning och bara njuta lite innan vi ska åka och hämta hem lilla bollen.

//Leila

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0