Vart f*n kommer allting ifrån?...

Igår märkte jag att det gjorde ont i tån när jag gick och belastade foten, men tänkte inte mer på det just då, men idag när jag vaknade så var min tå dubbelt så stor och helt röd :S
Har riktigt svårt att gå och sätta på sig strumpor och skor känns inte direkt lockande just nu...
Ringde sjukvårdsrådgivningen och hon tyckte att jag ska åka till närakuten och kolla upp det, vart kommer allt skit ifrån?
Ibland känner jag mig som en vandrande sjukdom eller nåt liknande, alltid någonting som är fel i/på kroppen. Gud så skönt det skulle vara att en dag få vakna och känna sig kry!!
Nej nu ska jag pumpa lite Staind i högtalarna och ta en dusch, ska ner på stan vid 15 tiden och ordna med en grej och sen ska jag försöka hasa mig till närakuten.

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0