Är det bara jag som fryser?...

Det är ju verkligen hur kallt som helst!!! För någon vecka sedan kunde jag ha på mig shorts o t-shirt inne men nu sitter jag här med långbyxor, långärmad tröja, strumpa OCH morgonrock, de ni måste vara ett tecken på att det är kallt!
Skulle vilja tända upp lite ljus (dels är det ju supermysigt) och sen ger det lite extra värme men vågar inte, Whiskas är väldigt nyfiken och jag är rädd för att han ska hoppa upp och bränna sig.
Hade inte klockan varit så mycket hade jag nog lagt mig i badet en stund, men eftersom jag är trött också finns en risk att jag kommer somna och det vill jag inte, får helt enkelt krypa ner under täcket och värma mig.
Hoppas att ni haft en fin dag och kväll!


- Moi, tidigare idag -

- Nya fina lyktorna brinner ute på balkongen -



- Sötnosen min -

Kommentarer

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0