Nu blir det film...

Huvudvärken fortsätter att sitta i idag också, känner mig helt uttömd på krafter och har ingen större lust att sysselsätta mig med någonting alls. Har hällt upp lite juice, tagit fram frukt och lagt mig under mitt härliga täcke i soffan. Nu ska här ses film o bara mysa.



-Låter som den perfekta filmen att se nu -


Uppdate: Fy fan vilken dålig film! Hade förväntad mig nåt riktigt bra och visst första 40 minuterna var väl bra men sen var den bara seg och tråkig rakt igen. Bläää.

Kommentarer
Postat av: Eleonore

ÅH va tråkigt att du blev så besviken på filmen! Hade trott att den skulle vara bra med Ryan och Kirsten som är så bra skådisar :)

Hoppas allt är toppen med dig och att huvudvärken snart ger med sig :) Kram

2011-08-20 @ 20:10:02
URL: http://www.fika.med.nöjesgalaxen.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0