Varför råkar jag ut för så mycket konstigt för jämt???...

Om 1 timma ska jag vara på närakuten (den här gången gäller det inte andningen), utan något väldigt konstigt som hände när jag låg i badet.
Ligger där och slappar och helt plötsligt får jag fruktansvärt ont i mitt pekfinger, det gör verkligen skitont och när jag tittar på det är fingret helt böjt, det liksom ligger åt höger och jag kan inte röra det. Får panik för det är skitläskigt och gör ju så jävla ont, försöker få tag i handduken men det går inte =(
Försöker lugna ner mig lite och efter ett tag går liksom fingret lite tillbaka...
Men smärtan släpper inte och helt plötsligt blir jag riktigt illamående och får sprängande huvudvärk. Så jag ringer 1177 och hon ger mig en tid nu ikväll.
Nu är fingret halvt böjt och domnar bort typ var 10:e minut :S
Illamående sitter i och huvudvärken också, jag fattar verkligen inte vad det är för nåt? Hänger finger och huvuvd ihop?
Uppdaterar mer sen när jag vet!!!!

Update:
Tydligen så har mitt finger hoppat ur led av någon konstig anledning (fick veta att jag har överböjliga leder) :S
Så imorgon klockan 09.00 ska jag tillbaka och få fingret röntkat. Har fortfarande skit ont men ska ändå sova snart så då kanske det blir lite bättre.

Kommentarer
Postat av: Therese

Hej hej. Jag jobbar på Eniro och på deras reklamationsavdelningen. Vad gör du själv? Det ska verkligen bli hur skönt som helst med semester. Det stora som är inplanerat är en resa till Mallorca iaf, och det ser jag verkligen fram emot=).

Vad otäckt det lät med ditt finger=(, hoppas det går bra.

Kram

2011-08-02 @ 10:47:01
URL: http://tzan.blogg.se/

Vad har du på hjärtat?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0